fredag den 5. oktober 2007

Afrapportering

Så er vi nået til fredag, og endnu er jeg ikke blevet løbet over ende af galninge, som har fundet min blog på nettet. Man kan da heller ikke regne med folk nu til dags!
Jeg har fået mange bemærkninger til min blog, men mærkværdigt nok ikke over bloggen. Jeg tror at mange kolleger også foretrækker den direkte kontakt.
Jeg har ikke fået personliggjort min Googlekonto endnu, men ugen er jo heller ikke slut. Til gengæld har jeg brugt min Google-mail med chat i flere år og synes den er lige så enkel og effektiv som de andre Google-produkter.
Jeg prøver at holde galden flydende til de næste 21 ting.

4 kommentarer:

Grete sagde ...

Du bluffer, du synes også, at dette er lidt sjovt!

Jette sagde ...

ja, men der er mange ting, som jeg ikke bryder mig om, der er lidt sjove

Inger sagde ...

Kan en grund til at mange foretrækker den personlige kontakt også være at det re mindre forpligtende. Replikker blæser hurtigere bort med vinden. Det der med at blive synlige for andre er ikke direkte tiltrækkende for bibliotekarer. Vi vil gerne leve tilbagetrukkent sammen med vore biblioteker.

Jette sagde ...

Tænk, jeg oplever det helt modsat. Papir og computere kan man gemme sig bagved, men ansigt til ansigt er man både sine ord og sit kropssprog og dermed "nøgen" og gennemskuelig, hvis der ikke er overensstemmelse mellem disse. Juridisk tæller det skrevne jo mere, men der er ikke megen jura i min kommunikation.